reklama

„Čím menej chceš tým viac dostaneš“

Chcete? Prajete si? Jednoducho túžite po čomkoľvek? Pozor na silu Vašich želaní môže sa Vám totiž prihodiť opak a sprevádzať ho bude aj veľké sklamanie... Ako všetko aj želanie potrebuje mieru. A ak to zmiernite bude to viacnásobné to som sa dnes naučila a uložím si to hlboko do môjho srdca :)!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Niekedy stačí tak „málo“ aby sa človek stal lepším. A dokonca som ochotná pre to „málo“ urobiť čokoľvek lebo iba to „málo“ ma momentálne drží na vodou. Najúžasnejšie na tom všetkom je nie len to samotné „málo“ ale aj jeho sprievodné javy. Počas celého toho sa totiž strašne veľa vecí učím. Chápať, vnímať a načúvať. Nie je nič lepšie ako keď niekomu načúvate a on dokáže počúvať Vás. Ticho a bez náznaku počúva slová ktoré hovoríte a pohľadom ako keby sa dotýkal Vášho srdca. Práve to som potrebovala aby sa niekto dostal hlboko do mojej duše a pochopil to všetkoCH čo tam nájde. A dokonca ma ten človek dokázal aj niečo naučiť a ja som nemala problém to prijať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý z Vás má/mal nejaké sny, túžby alebo ciele. Občas je túžba silnejšia ako my. Táto túžba nás ženie do maxima a dokážeme v tomto stave snáď čokoľvek! Ale dnes som ma upútal jeden zaujímavý a inteligentný výrok: „Čím menej chceš tým viac dostaneš“. Ak si túto vec uplatním do praxe, a pozriem sa o pár mesiacov/rokov späť spomeniem si na čokoľvek v tejto súvislosti vždy sa to premietlo do praxe. Ak som si niečo želala tak to väčšinou nevyšlo a potom bolo sklamanie tak veľké, že som z toho bola dlho zdrvená. Práve dnes v deň ktorý som považovala za fádny, lebo som nedúfala, že dopadne tak ako dopadol som sa vďaka vyššie spomínanému výroku naučila vec ktorú budem v budúcnosti aplikovať počas celého svojho života.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pokiaľ sa budem z niečoho radovať bude to primeranej intenzity za sprievodu primeraných emócií. Niekedy by sa človek mal ovládať aby sa príliš nesklamal. Niektoré veci sa musia najprv dlho opakovať aby sme pochopili, že niečo nie je OK! A tak to je aj v reálnom živote. Ja som emotívna osoba ktorá niekedy pri prežívaní toho všetkého nápor emócií nezvláda. Preto je potrebné ako by som to nazvala moje emócie „prefiltrovať“. Dokonca aj šťastie si zaslúži istú dávku intimity ako každý jedinec. Odteraz nech si budem želať čokoľvek určite si budem pripúšťať aj možnosť, že to nemusí dopadnúť tak ako by som si predstavovala. Želám teda aj Vám nech sa s akýmkoľvek problémom popasujete dravo a svoju radosť z úspechu prežívate primerane emotívne!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. Niekedy aj na ten najhorší problém stačí iba úprimný úsmev a objatie. Zdá sa to zložité? Tak to skúste :).

S pozdravom a prijatím len toho najlepšieho autorka Kristína Kristen Luptáková :)

Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu