reklama

„Teória karmickej facky“

Naštvaný šéf, podráždená staršia pani alebo nevrlá profesorka na hodine. Či už jedno, druhé alebo tretie ktokoľvek zo spomenutej trojice nám môže spôsobiť pocit, že: „Dnes je najhorší deň v našom živote." Niekoho posilní viera v Boha, Budhu, verí v prevteľovaniem jing - jang vyváženosť dobrého a zlého niečo ako pozitívna a negatívna karma. Niekto dokáže veriť oba sám v seba a tak prežije celý život až do smrti. Mňa nenapadá nič konkrátne len verím, že niečo/niekto usmerňuje naše konanie. A verím tomu čo vždy hovorieva moja mama: „Každému sa vráti všetko zlé ale nemysli si, že niekto tam hore si nevšíma dobré veci ktoré robíš." Vždy ak sa deje niečo zlé záhadne ma zo šlamastiky dostane múdra veta nejakého člena mojej rodiny. Rovnako vznikla aj ória ktorú som si sama pomenovala: „Teória karmickej facky."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)
Obrázok blogu

Poznám jedného človeka nebudem bližšie charakterizovať pohlavie, vek, spoločenské zaradenie či psychickú spôsobilosť však nikdy neviete kedy Vám to prinesie „karmickú facku.“:) Je to bežné nejaká sínusoida ktorá nikoho neminie striedanie dobrého/zlého obdobia, dobrej/zlej nálady, dobrého/zlého životného partnera. Ale tomuto nemenovanému človeku sa to záhadným spôsobom vyhýba. Tu sa teda priamo podsúva otázka: „Ako je to možné?“ Proti tejto konkrétnej osobe môžete totiž použiť tisícky inteligentných, logických, pravdivých argumentov ši dokonca použiť fakty. Pri tejto osobe moja teória zlyháva jedna radosť. Je však dosť možné, že sa to pre túto osobu tam hore, dole napravo, naľavo alebo kde len chcete kumuluje a „karmická facka“ bude bolieť a príde v nečakanom momente.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To, že neexistuje spravodlivosť hovoria pesimisti, realisti, extroverti, introverti, čudáci a niekedy aj ja. Áno, ak sa pozriete na zopár ľudí ktorým život uľahčuje vplyvné meno, rodičia podnikatelia, či solventný milenec nie len s tučným kontom... Ale nikto z nás nevidí za dvere veľkého domu v ktorom tento jedinec žije a možno by sme sa po jednom dni v koži takejto osoby s radosťou vrátili do tej svojej. Spravodlivosť existuje a „karma“ doženie každého z nás zajtra, pozajtra za týždeň alebo za dva roky. Preto si myslím, že aj vo vyššie spomínanom prípade „karmická facka“ len čaká nato kedy nastane ten správny a pre dotyčnú osobu nečakaný moment úderu. My zatiaľ prestaneme voči danej osobe podávať argumenty lebo sme už dávno prišli na ďalšiu plynulo nadväzujúcu teóriu, že dotyčná sa len usmieva „ako Slnko na hnoji“ a my si zbytočne ničíme srdcovo – cievny systém. A tak sa v tomto prípade staneme pasívny a budeme čakať a čakať na druh spravodlivosti a v duchu si opakovať staré, známe heslo: „Karmická facka ťa aj tak doženie.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Múdrosti od mojej mladej a skúsenej matky nikdy nepovažujem za zbytočné. Niekedy sa možno zdá, že jej rady nepočúvam dôsledne ale nie je to pravda. Všetko si poctivo zaznamenávam v hlave a veľa vecí ma inšpiruje, zamýšľam sa nad nimi. Niekedy sa určite každý z Vás pýta: „O čom písať?“ Pritom život nám ponúka tisícky námetov len ich treba vedieť správne podať.

Či už podvádzate manželku, buzerujete kolegu alebo sa na niekom vyvršujete len preto lebo je oveľa krajší ako vy, moja teória Vás aj tak dostane. Preto snažte sa žiť tak aby sa „karma“ na Vás iba usmievala aj keď je pravda, že sú ľudia čo Vám spôsobujú vredy na žalúdku. O tom je ten život a tak nám nič iné nezostáva, len veriť v tie zázračné veci okolo rovnováhy. Nech veríte v čokoľvek je to určite správne. Usmievajte sa buďte korektný a možno aj tolerantný. Mne pomáha pokora a nikdy ma nezradila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S pozdravom Kristína Luptáková

Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu