reklama

„Ten čajník dobra a lásky....“

Tohtoročné Vianoce boli pre mňa mixom zvláštnych emócií. Akosi ma dostala melanchólia a spomienky. Spomienky na detské časy keď som verila nato, že darčeky nosí Ježiško a presne on zazvoní na zvonček počas štedrovečernej večere. Vtedy som sa nadšene rozbehla k darčekom a baliaci papier „lietal" všade naokolo. Dnes som však už „Veľké dievča" a viem, že darčeky nosí „Ježiško" a prevteľuje sa pri tom do členov našej rodiny. A keďže už nie som malá viem aj to, že Vianoce nie sú len o darčekoch ale o niečom úplne inom. Jeden darček ktorý som si našla pod stromčekom tento rok mi však ukázal mnoho vecí. Vecí z môjho vnútra ktoré boli hlboko na dne mojej duše...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Možno sa Vám to bude zdať hrozne čudné alebo bláznivé ale vec ktorá ma prinútila nazrieť do seba bol obyčajný čajník. Pre mňa ten čajník znamená veľmi veľa už len preto, že je od mojej starkej:). Presne vedela čo ma poteší pretože dobré čaje sú pre mňa niečo neopakovateľné. Čaj je zmes rôznych byliniek alebo sušeného ovocia. Všetko je dobre uzavreté v vrecúšku na luhovanie. Mám pocit, že v poslednej dobe to tak je aj so mnou. Všetko sa vo mne akosi uzavrelo jadro zostalo dnu a von šlo veľmi málo. Ale určite v tom nie som sama.

Mnoho z nás svoje vnútro ukrýva pred svetom buď zo strachu, že bude zraniteľný alebo sa proste zdôveriť netúži. Pritom práve Vianoce sú nie len o vzájomnej fyzickej ale hlavne duševnej blízkosti. Uvedomila som si, že presne ako pri výbere dobrého čaju tak aj u nás ľudí to je rovnaké. Čo si namiešame to aj budeme mať. Ja som si v minulom roku namiešala trochu ťažkú zmes alebo lepšie povedané namiešal mi ju osud. Ale čo už je to preč a treba ísť ďalej.

A preto si potichu sadnem do prítmia mojej kuchyne a počkám kým sa vzopne gombík na mojej starej kanvici. Chvíľu budem premýšľať čo si „nasypem“ do môjho hrnčeka. Vlastne viem! Bude v ňom všetko čo chcem zmeniť. Tie veci ktoré chcem zmeniť k lepšiemu. Napríklad, že sa budem viac, baviť, usmievať, dotiahnem dokonca veci ktoré treba dokončiť. Opačne menej sa budem mračiť a stresovať. V novom roku 2012 si namiešam moju unikátnu čajovú zmes v ktorej sa stretnú všetky radosti života a všetci ľudia čo sú mi príjemný.

...Dúfam, že aj Vy si nájdete vo Vašom čajníku s nápisom 2012 tú najlepšiu „chuť...“

.... Všetko dobré v roku 2012...      

 

Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu