„Najhoršie recenzie“

Autor: Kristen Luptáková | 22.8.2012 o 19:00 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  168x

Je fakt, že „recenzovanie" niekedy stretne každého z nás. Niekto o nás po meste roznáša len samé „zlé recenzie" a niekto zas dobré. Najsmutnejšie je, že ak sa o nás rozprávajú zlé veci druhá strana si často nie je vedomá toho aké to môže mať následky. V dnešnej dobe sa málo ľudí riadi heslom: „Dôveruj, ale preveruj." Horšia „recenzia" našej osoby ktorá sa odkláňa od skutočnosti v dnešnom svete nie je ojedinelá. Určite sa to už stalo nejednému z vás. Ale ako som začala uvažovať o tejto téme napadlo mi, že v živote nepočúvame o nás len „zlé recenzie." Veľa ľudí o nás rozpráva svoje „pozitívne recenzie." Prečo sa však zameriavame len na tie zlé a niekedy zabudneme, že existujú aj tie „dobré recenzie?"

 

Hm.... Mám náladu pod psa. Nemohla som v noci spať následkom čoho som strašne unavená a je jasné, že cez deň nezaspím. Čelím totiž „zlej recenzií" a dosť ma štve, že niekto o mne roznáša veci a ani ma nepozná. Keby som to dokázala mať „na háku" bolo by mi v tomto momente oveľa lepšie nie? Zdôverovala som svoje pocity do mailu čo smeroval pre kamaráta. Moja povaha je vo veľa smeroch komplikovaná. Ak sa z niečoho teším je to vo veľkom. Rovnako je to aj v prípade smútku. Niečo mi príde ľúto a viem, že to budem dlho vo svojej hlave „prevaľovať zo strany na stranu." O niekoľko minút mi prišla odpoveď ale odpísať som sa rozhodla neskôr....

Po pár hodinách som si uvedomila, že počas života nás vždy veľmi emocionálne zasiahnu „zlé recenzie" a „dobré recenzie" prežívame krátkodobo. Prečo „dobré recenzie" len tak „prehrmia" ale tie zlé sa zdržia na „dlhšiu návštevu" keď je jasné, že by to malo byť naopak? Myslím si, že je to niekde v ľudskej povahe a ide aj o individuálne prežívanie človeka. Niekto si to musí riešiť sám v sebe. Niekto potrebuje počuť pár slov aj od nejakej inej osoby a následne si to rozoberie sám so sebou. Ďalší  má to šťastie, že dokáže ísť bez povšimnutia ďalej. Preto som si povedala, že sa sústredím na „dobré recenzie" budem ich viac prežívať a posnažím sa ich precítiť aspoň tak ako tie zlé. Prečo nespať a trápiť sa ak „dobré recenzovanie" ma vašu osobu prípadne na to čo robíte prevláda? „Negatívne recenzie" treba brať hrdinsky a niektoré z nich stoja aj za zamyslenie ale sú aj tie ktoré sú len útokom...

Motívom tohto recenzujúceho môže byť aj neprajníctvo a ak vám to vo vašej kariére naozaj klape je jasné, že sa nájde niekto kto vám to nepraje. V dnešnej dobe to nie je ojedinelé. Ľudia často zabudnú verejne chváliť a radšej verejne zhodia toho druhého. Občas nezaškodí povedať si kašlem na reči a aj tak urobiť. Pre mňa bude ťažké naučiť sa to ale chce to iba prax. Z dobrého si vezmem to dobré a nezabudnem pri tom na pokoru. A pri tom zlom? Zamyslím sa či je to opodstatnené a ak nie „odfúknem to niekam do diaľky."

Prajem mojim čitateľom len „pozitívne recenzie:)"

Venované pre Martina skvelého človeka, priateľa a „mejl poslucháča"....Vďaka za odvahu....

Kristína alias Kristen ...

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Hlúpneme. Komu a prečo to vyhovuje?

Výprask by si zaslúžili tí, ktorí zodpovedajú za nízku úroveň školstva.

TECH

Zistili, prečo Samsungu vybuchovali a horeli mobily

Pri Galaxy Note 7 nešlo o záhadnú chybu, ale o zlú konštrukciu.


Už ste čítali?