Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

• Počet článkov:  81
  •  |

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Recenzie

„Vlk z Královských Vinohrad mojím pohľadom“

Kristen Luptáková

Kto je Jan Němec? Študoval filmovú réžiu na pražskej FAMU a bol predstaviteľom tzv. Československej novej vlny. Do sveta filmu vstupuje začiatkom 60. rokov minulého storočia.

• 20. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 292x
  • 0
„Zuzana Smatanová otvára DVERE“

Kristen Luptáková

„Zuzana Smatanová otvára DVERE“

Speváčka, textárka a skladateľka Zuzana Smatanová nám otvára „dvere" do svojej duše práve dnes o 8:00 hod. v rannej show FUN rádia odznel jej nový singel z nového albumu „Dvere." Pieseň je rovnomenného názvu ako samotný album. Od roku 2003 keď začala Zuzana Smatanová pôsobiť  na hudobnej scéne, bola pre ňu viac než typická gitara. Veľká zmena nastala už v roku 2009 keď vydala dvojalbum s názvom „Gemini" a zasadla si za klavír. Tento nástroj budeme často počuť aj na jej novom albume. Ako jej dlhoročný fanúšik si dovolím povedať, že ani jedna jej "doska" nie je rovnaká. Každá z nich je niečím iná a prináša pre poslucháča novinku. Tak ako sama Zuzana dospievala nie len osobnostne ale aj hudobne, rovnako dospievala aj jej tvorba.

• 10. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
HURTS – Happiness (2010) (Recenzia)

Kristen Luptáková

HURTS – Happiness (2010) (Recenzia)

Priznávam sa v hudbe som až príliš prieberčivá. Rádiové a komerčné „hity“ málokedy prinesú na hudobnú scénu niečo čo by ulahodilo môjmu uchu. Občas však „utne“ a ja do svojho hudobného priečinka pridám produkt rádiového éteru. Som zamilovaná a šialene do prejavu speváka skupiny HURTS. Celkovo celá kapela mi vyhovuje. Chcete vedieť čo mi spôsobuje zimomriavky? Čítajte recenziu.

• 28. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x