reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Temná tvár módy (séria)

„Temná tvár značkového oblečenia:1. časť: Náš zákazník náš otrok alebo zlodej?!“

Kristen Luptáková

„Temná tvár značkového oblečenia:1. časť: Náš zákazník náš otrok alebo zlodej?!“

Nikdy som nebola baba „a lá“ psychicky sa zrútim ak nebudem mať sukňu podľa najnovšieho trendu. Mamina vždy kupovala časopisy o móde a kozmetike ale mňa zaujala viac samotná fotka, ako to čo mala modelka oblačné. Už na základnej škole, som sa vedela poriadne „dohabať“ a nerozumela som spolužiačkam ktoré boli na dievčenskom záchode viac ako v triede a cez hodinu matematiky sa venovali špirále viac, ako učivu ktoré sa preberalo. Dokonca sa nebojím otvorene priznať, že neznášam nakupovať a tento extrém podstupujem len v prípade nutnosti aj to v punkovom štýle: Zoberiem, zaplatím a ďalej neriešim. Som zástancom toho, že človek si má obliecť to v čom sa cíti dobre. Zároveň sa oblečenie môže stať identifikátorom našej osobnosti. Ste intelektuálka? Ítečkár? Nadšenec rockovej hudby? Ja si bez problémov dám na hlavu aj strom a je mi jedno, že sa na mňa všetci budú pozerať. Najkrajšie na živote v Prahe je, že Vašu identitu môžete naplno prejaviť. Napadlo Vás však niekedy ako sa Vaše značkové oblečenie dostane až k Vám? Je vlastne značkové?

  • 21. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 235x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu