Kristen Luptáková
„Temná tvár značkového oblečenia:1. časť: Náš zákazník náš otrok alebo zlodej?!“
Nikdy som nebola baba „a lá“ psychicky sa zrútim ak nebudem mať sukňu podľa najnovšieho trendu. Mamina vždy kupovala časopisy o móde a kozmetike ale mňa zaujala viac samotná fotka, ako to čo mala modelka oblačné. Už na základnej škole, som sa vedela poriadne „dohabať“ a nerozumela som spolužiačkam ktoré boli na dievčenskom záchode viac ako v triede a cez hodinu matematiky sa venovali špirále viac, ako učivu ktoré sa preberalo. Dokonca sa nebojím otvorene priznať, že neznášam nakupovať a tento extrém podstupujem len v prípade nutnosti aj to v punkovom štýle: Zoberiem, zaplatím a ďalej neriešim. Som zástancom toho, že človek si má obliecť to v čom sa cíti dobre. Zároveň sa oblečenie môže stať identifikátorom našej osobnosti. Ste intelektuálka? Ítečkár? Nadšenec rockovej hudby? Ja si bez problémov dám na hlavu aj strom a je mi jedno, že sa na mňa všetci budú pozerať. Najkrajšie na živote v Prahe je, že Vašu identitu môžete naplno prejaviť. Napadlo Vás však niekedy ako sa Vaše značkové oblečenie dostane až k Vám? Je vlastne značkové?