reklama

„Malé dievča v Prahe“ (1.časť – Ako som sa tam vlastne dostala...)

Na začiatku bol jeden sen. Jeho záručná doba bola 10 rokov. Sen navštíviť Prahu. Chcela som ju ochutnať, ovoňať a obehať. Mať modriny, otlaky a zážitky. Nič neprichádzalo... Až sa jedného dňa stretlo ženské osadenstvo: Moja mama, jej kamarátka + dcéra a ja...Zdalo sa, že sa to neuskutoční až nakoniec...Jedna študentská internátna „dvojbunka", naše auto a mapa. Dámska jazda sa mohla začať a musím povedať, že bola plná smiechu. Nikto sa nestratil, nič si nezlomil a ani žiadna pokuta nás nezastihla. Aj keď... Ale o tom až neskôr... Nečakajte siahodlhé opisovanie pamiatok. Ide „len" o vtipné zážitky žien na jednej síce krátkej, ale nezabudnuteľnej ceste do Prahy :)......Prajem príjemné čítanie....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: Zdroj: Internet)

Ženské osadenstvo mi istotne dá za pravdu, že zbaliť sa na dovolenku nie je len také jednoduché. Po dvoch hodinách som stále našla niečo čo budem určite potrebovať. Na Prahu som sa tešila ako malá. V duchu som si hovorila: “Nesmiem si zabudnúť baterku do foťáku!“ Keď som k osemnástke dostala zrkadlovku bolo mi jasné, že Prahu chcem fotiť určte. Nenapadlo ma, že to bude až o dva roky. Bolo mi to však jedno a nevedela som sa dočkať rána.

Po prebudení som si vzala svoje veci a hor sa, autom smer Nitra. Druhá polovica posádky bola tiež zjavne nabalená ale pomestili sme sa. Doľahla na nás únava a tak väčšina z nás, okrem šoféra (moja mamina) sladko zaspala. Až do momentu keď sme sa dostali na slávnu-neslávnu D1-tku. Musím priznať, že som na ňu pred odchodom do Prahy nepočula veľmi pekné „recenzie“. Napadlo ma však, že ľudia často preháňajú a tak som sa rozhodla, že si ju „zrecenzujem“ sama. Ani v najhoršom sne ma nenapadlo, že budem „rozhrkaná“ ako hrkálka. Nuž, sú chvíle keď som za naše diaľnice naozaj vďačná. A rovnako za fakt, že som v tej chvíli nemusela šoférovať ja. Päť minút sa vám to zdá vtipné, ale potom dlhšom čase je jazda skôr dôvodom na plač. Po dvoch zástavkách v motorestoch káve, kole a rozhrkanej ceste sme sa blížili do centra. Bola som taká nedočkavá, že ma bolelo brucho. V momente ako sme vošli do mesta bolo nám jasné, že niečo nie je s kostolným poriadkom. Slečna Božena (naša navigácia) nás krútila stále dokola. Hovorí sa, že Praha je rozkopaná celoročne ale, že až takto to som fakt nečakala....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opýtať sa fešáka v oranžovej reflexnej veste nebola zlá voľba. Dokonca vedel po slovensky a poprial nám príjemnú dovolenku. Po záplave červenej na semaforoch sme zaparkovali blízko internátu. Neskôr sme sa dostali do areálu na parkovisko. Unavené ale v cieli. Recepčná ktorá nám dala lístky do jedálne a kľúče sa tvárila ako kyslá kapusta. Po zistení, že sme zo Slovenska hádam skysla ešte viac. Možno ešte „nerozchodila“ našu výhru v hokeji. Hala bola celkom fajn a ja som nepotrebovala luxus. V izbe predsa iba prespíme. Po jazde na druhé poschodie ale nastal šok. Biele dlhé a široké chodby. Ani som si nechcela predstavovať aké to bude keď bude tma...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„... Do pekla mám pocit, že je to ako v tom horore, že Hostel nie?...“ Musím priznať, že nám asi nebolo všetko jedno. Znova jazda na recepciu a zistenie, že sme na zlom poschodí. Preto boli dvere na kartu a nie na kľúč :).

Musím priznať, že hľadanie izby bolo vcelku vtipné. Po otvorení dverí do izby som bola vďačná, že internát nie je môj domov. Koberec si zjavne pamätal vééééľa párty. Vzhľad a lá nestihol som dobehnúť pri nevoľnosti na toaletu hovoril sám za seba. To čo sa dialo na posteliach som si nechcela ani predstavovať a bolo mi jasné, že v ponožkách po izbe asi chodiť nebudem .... To je fuk! Hodinka spánku, prezlečenie a hor sa s foťákom do večernej Prahy ... :)....izba je len izba!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

.... A tak som sa ja malé dievča ocitla v Prahe :) .... Pokračovanie nabudúce!

Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu