reklama

„Sila prítomného okamihu...“

V poslednom čase mi spánok „nie je pochuti“. Niekedy len tak premýšľam, občas na mňa doľahnú emócie a nechám im naplno priestor. Všetci dobre vieme, že cesta za úspechom nie je ľahká. Viete ako začínala svoju pracovnú kariéru, dnes spevácka DIVA Byoncé? Určíte by to nikto z Vás neuhádol. Robila maskota pre fast-food. Obnášalo to nosenie ťažkého kostýmu, státie na ulici a rozdávanie letákov. Dnes valcuje rebríčky hitparád, oslňuje svojim vzhľadom a samozrejme hlasom. Preto vždy keď Vás začne premáhať pocit všetko to „zabaliť“ spomeňte si na jej príbeh. Pretože to čo sa stane v budúcnosti si „aranžujeme“ iba my. Teraz je najdôležitejšia sila prítomného okamihu a vedieť čo v živote vlastne chceme. Pretože bez cieľa niet žiadnej cesty. Preto žite pre prítomnosť a myslite na svoju budúcnosť, po ktorej túžite. Tu a teraz sa dejú veci ktoré priamo nadväzujú na Vaše túžby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Čo si neviem predstaviť to sa ani nestane...“

Možno si poviete, že je to totálna hlúposť ale môj príbeh je ukážka sama o sebe. Ak chcete svoj sen v živote naozaj dosiahnuť, predstavujte si ho každý deň! Aspoň desať minút sa nechajte unášať. Ja si denne predstavujem ako hrám vo filme s mojím najobľúbenejším hercom. Predstavujem si ten moment ako stojím na pódiu pred plátnom kina, v hľadisku sedí moja rodina a priatelia. Predstavujem si, ako to na slávnostnej premiére vonia, čo pri tom cítim...

„Snívať je základ ale len to na realizáciu nestačí...“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samotné snívanie je základom ale len to nestačí. Poznám mnoho ľudí a ich túžby. Vzdialené mestá, vysnívané profesie či luxusné oblečenie. Nič z toho nie je nemožné ale, ak pre svoj sen neurobíte nič viac ako to, že budete o ňom snívať nedočkáte sa ho. Chcete ísť do Paríža? Tak neseďte v rodičovskom byte a využite posledné letné dni na brigádu! Že driete počas celého roka v škole a zaslúžite si relax? Samozrejme, že áno ale nie je zlé pár dní po ukončení roka oddychovať a potom začať pracovať na svojich snoch. Myslím, že jesenné prázdniny v Paríží nie sú zlá predstava čo poviete :)?

„Sila prítomného okamihu...“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-Dáš si drink? Opýtal sa najkurióznejšej postavičky zo seriálu „Sex v meste“ jej niekdajší priateľ. Ona mu pohotovo odpovedala: - Už včera bolo neskoro... Presne toto platí aj o snívaní. Dôležitá je prítomnosť. Je jedno či ste predavačka v obchode s oblečením, čašníčka alebo študentka. Všetci máme úplne rovnaké karty. Je len na nás akú hru s nimi budeme hrať. Život ich rozdal každému rovnaké. Roztočiť to s nimi musíme ale sami a po svojom. Tu a teraz! Každý deň myslieť na to, že aj z maskota fast-foodu môže byť hviezda ;). Tak čo chcete presnívať svoj život, alebo sa rozhodnete prežiť svoj sen? Už včera bolo neskoro tak smelo do toho!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nech sa Vám splní všetko o čom snívate!

Vaša Kristen... :)

Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu