reklama

Milujem na sebe...

Je to tu zasa. Valentín. Mnoho z nás prežíva smútok. Prečo vlastne? Lebo sme sami. Tak ako mnoho ďalších. Lenže milovať máme 365 dní v roku nie len počas jedného dňa. Láska je ako strom stojaci uprostred parku už niekoľko desaťročí. Treba sa o ten strom starať a nie len z neho energiu brať, ale niečo mu aj odovzdať. Nie je ako nepotrebná fľaša kečupu ktorú vyhodíme po skončení záručnej lehoty. Myslím si, že najprv musíme dokázať milovať seba keď zvládneme túto neľahkú úlohu, dokážeme milovať i ľudí okolo seba. Preto som Vám dala doplniť zaujímavú vetu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milujem na sebe...

Slávka (Managerka a mamina):

„Vždy sa budem cítiť mladá a tak trochu bláznivá,odvážna. Vždy, budem mať rada život aj keď ma niekedy poriadne facká a tlčie. Mám rada bláznivé veci/ľudí. Milujem seba a svoju dcéru. Najviac na sebe milujem odvahu a bláznivo-kreatívneho ducha...“

Paula (Operátorka oddelenia starostlivosti o zákazníkov):

„Svůj smích, dobrou náladu, to ze jsem originální a jedinečná a moje kopírování je přísně zakázané :).“

Vaša diskusia priniesla dokonca virtuálne rodinné stretnutia... :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
V láske treba zsčať od seba...
V láske treba zsčať od seba... 

Katka (Vedúca v logistickej sfére a mamina):

„Ľúbim seba, svoje dieťatko(skoro 20-ročné), momentálne môjho chlapa, ale hlavne moju mamu a potom zase seba.“

Viktória (Študentka a dcéra):

„Aj ja Teba mami....Mám na sebe rada svoju spontánnosť.“

Denisa (Pracujúca vysokoškoláčka):

„Ja mám na sebe rada úprimnosť a dobré srdce. Nerada strácam milované veci, ak milujem tak celým svojím srdcom.“

Petra (Študentka a dcéra):

„V prvom rade - páči sa mi tvoja otázka, pretože najdôležitejšou vecou je jednoznačne mať rád sám seba. To som sa naučila hlavne v posledných rokoch. Nie je to o namyslenosti ani prehnanom sebavedomí, skôr o tom, že každý z nás má v živote jeden hlavný cieľ - byť šťastný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže keby som mala zhrnúť veci, ktoré mám na sebe rada, medzi prvými by bol určite optimizmus, ktorý som sa naučila používať v každej situácii - a zaručujem, že keď si na to človek zvykne, už sa tej vlastnosti nezbaví. Taktiež trochu sarkazmu a inteligentného humoru - pretože aj keď je život úžasný, niekedy je zdravé trochu si do neho rýpnuť- a ja osobne to radšej robím s humorom, nie s negatívnou energiou.

Vážim si svoju schopnosť vymýšľať originálne nápady a opisovať situácie vďaka metaforám, ktoré sa mi spontánne objavujú v hlave.

A milujem svoju emotívnu stránku, pretože aj keď to znamená, že sa pre veci viac trápim, taktiež sa viem pre veci viac nadchnúť - takže keď som smutná, som smutná príliš, ale keď som šťastná, som šťastná ešte 10x viac. Čím sa vlastne ukazuje, že nikto z nás nie je čiernobiely - neexistujú vyslovene dobré a zlé vlastnosti - iba znaky, ktoré nás robia jedinečnými, pričom nám v niečom môžu prospievať a v niečom zas škodiť - ide o to, na ktorý smer sa viac zameriame. A ja veľmi rada ľudí motivujem tým správnym a pozitívnym smerom.
Na záver by som rada pridala vlastnosť extrémne sa rozpisovať, čím sa slečne Kristen ospravedlňujem, že to po mne musela čítať :). „

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Darina (Vedúca predajne a mama):

„Je dosť ťažké napísať čo mám na sebe rada. Vo všeobecnosti sú to najmä pevné nervy a fakt, že ma ani v tej najhoršej situácií nič nerozhádže. Zároveň je to však dvojsečná zbraň keďže tieto vlastnosti na sebe nenávidím.„

Samo (Slovák žijúci v Prahe):

„Mám na sebe rád to, že som blázon a ním aj ostanem.“

Dominika (Mamina):

"Milujem keď som po uši niekým pobláznená. Milujem tie stavy keď som duchom neprítomná. Navyše mam na sebe rada aj to, že celkom obstojne tancujem -vo dvojici. A láska je super, hlavne tá platonická, alebo začiatky nových vzťahov, keď neviete na čom ste. Ten adrenalín, neistota."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Monika (Asistentka predaja):

„Milujem svoju flegmatickú stránku osobnosti. Svoju odvahu a schopnosť nedať sa odradiť. Tiež svoje unáhlené rozhodnutia pri ktorých si natlčiem ústa, ale zároveň sú pre mňa ponaučenie. Ak človek niečo chce musí si ísť tvrdo za svojím, ja sa nikdy nevzdávam! Rovnako svoju priebojnosť a samozrejme zmysel pre humor.“

Tomáš (Team leader oddelenia WEB CHAT u mobilného operátora):

Najviac na sebe milujem to, že môžem milovať ľudí: Moju mamu, sestru, malú Emu. Milujem svoju odvahu, chuť ísť dopredu. Milujem, na sebe to, že dokážem pochopiť veľké rozdiely, ktoré medzi nami sú. Milujem život, lebo mi dava šance. Milujem život, pretože mi dava na výber. Milujem život, lebo mi dava slobodu.

Prosto JA Vaša Kristína, Kristen, Týnka, Kika, Kikino, Čučoriedka (Spisovateľka,Operátorka zákazníckeho servisu, dcéra, kamoška, nenávidená i milovaná):

Mám na sebe rada svoju tvrdohlavosť. Pretože ak niečo chcem, tak nepustím dokiaľ to nedosiahnem. Mám rada svoju anjelsky-diabolskú povahu. Raz milá a utiahnutá, neskôr zasa divoká a pojašená. Schopnosť vymýšľať si v bdelom stave (neuveríte aké scenáre sa dajú spriadať ak idete metrom do práce). Svoju intuíciu ktorá nikdy nesklame a zároveň ma chráni. Mám rada môj POKER FACE pretože ak sa trápim, Vy to nemusíte spozorovať a tak sa cítite šťastne. Milujem, svoj ,,talent" na písanie. Milujem smiať sa a milujem lásku...

Hlavne však milujem Vás a ďakujem za Vašu spoluprácu a čas. Z celého srdca prajem krásneho Valentína. Užite si ho ako chcete a ja posielam bozk aspoň na diaľku... :)

Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu