reklama

Keď muž nemiluje ženu. Alebo keď ťaháš za lano vzťahu silnejšie... (I. časť)

Možno sa niekedy tvárime, že tento „zločin proti našim srdciam“ sa nedeje. Lenže k nemu dochádza denne. Dokonca si myslím, že sa nestáva len nám ženám ale i mužom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Teraz chcem však túto záležitosť riešiť, len z čisto ženského uhla pohľadu. Mnoho z nás má pocit, že ide vo vzťahu na plné obrátky a jeho partner si užíva len jazdu na pol plynu. Aj takéto vzťahy existujú. Preto som rada, že som sa ocitla vo fáze keď už vo vzťahu jednoducho odmietam ťahať za lano väčšou silou. Pripadá mi to jednoducho nefér. Nakoľko som sa sama v tejto situácií ocitla rozhodla som sa, že vám s odstupom času opíšem niektoré, nie veľmi príjemné situácie. Nebudeme si predsa klamať všetci vieme, že ak nás nemiluje raz to prosto rupne...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„To čo máš na sebe?“

Ako som ja len neznášala túto otázku. Hneď na úvod musím podotknúť, že konštatovanie nebolo na mieste. Určite nie od „chlapa“ neupraveného, zanedbaného u ktorého slovo vkus bolo niekde na dne slovníka. Moja chyba, že som to trpela ale aspoň viem, že toto už nechcem. K čomu utrácať za oblečenie? Lepšia je predsa investícia do poriadnej párty, kde ide alkohol potokom. V tomto smere je to úplne jednoduché. Ak ťa miluje je mu jedno čo máš na sebe, ale zároveň tomu človeku stojíš za to, že venuje pár minút úprave samého seba. Hovorí sa, že muž je obrazom ženy a naopak. Napríklad ja osobne chodím nakupovať najradšej mužské veci. Takže moja rada je, že si z toho treba urobiť zábavu. Zároveň si myslím, že nároky žien/mužov v dnešnej dobe sú veľké. Kto by chcel zanedbaného partnera?

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: Fotografia: Internet)

To je môj syn!“

Na tento jav si daj veľký pozor! Pretože to je predsa jej syn! Jej miláčik a nezabudni, že ty si len votrelec na cudzom pozemku. Ideš po veľmi tenkom ľade a môže sa stať, že sa niekde neočakávane prepadneš. Myslím si, že je vo všeobecnosti prospešné mať dobre vzťahy s rodinou partnera. Ak jeho rodine nesadneš, bude to neustále len o boji. Moja kamarátka si ho vzala. Ona kočka. On síce môj kamarát, ale trochu ako baba. Ale však prečo nie? Bola tam jedna chyba. Vlastne dve. Lož a fakt, že jeho matka ju ponižovala a ohovárala. Verejne bez hanby, okato. Čo na to fešák? Miesto toho aby bránil svoju manželku rozhodol sa, že bude vždy utekať. Až raz nie len, že prišla na veľkú lož (k tej sa ešte dostaneme) ale došla jej trpezlivosť a podala o rozvod. Po necelom roku. Ponaučenie je jasné. Rodinu si nevyberáš, ale partner je tvoja voľba. Preto bolo pre mňa nesmierne ponižujúce keď som sa dozvedela, že celé naše súkromie s mojím partnerom preberá moja potencionálna svokra. Keď si raz narazíš mamičkára, bude sa to nad tebou vznášať ako čierny mrak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Lož má krátke nohy...“

Klamal mi. Hnusne. Dokonca do očí. Myslel si, že som hlúpa. Myslel si, že na to neprídem. Keď mi tvrdil, že sa učí do školy a ja som ho chcela prekvapiť s koláčom. Tak som sa rozhodla, že mu len tak zavolám. Vždy bol v bare alebo dokonca niekde mimo mesta. Pár krát sa mi priznal a keď zistil, že ma to až tak nerozhodí jednoducho klamal. Zároveň sa opäť vraciam k mojej priateľke. Tá jedného dňa prišla do banky a zistila, že jej nedajú úver lebo jej už manžel má dlhy. Keby som jej pred svadbou nehovorila nech si to preklepne. Darmo, láska je slepá a niekedy aj hluchá. K tomuto poviem iba jedno. Ak ťa muž raz oklame (alebo nebodaj podvedie) zopakuje to znova a znova. Či si to priznáš alebo nie. Vzťah je dôvera. Tú dôveru si musíte postupne vybudovať. Snažím sa mužom v mojom živote dať slobodu. To, že žijeme v páre neznamená, že to prestaneme byť my. Každý predsa potrebuje slobodu, priestor a čas pre seba. Ak ti dá partner tento luxus, nezneužívaj ho ale váž si tento prístup. Nie je to samozrejmosť ale prejav absolútnej dôvery.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Venované Deniske B. Lebo je to úžasná a silná žena. Mám ťa rada. 

Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu