reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristen Luptáková

Kristen Luptáková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som snívajúci blázon ktorého to nikdy neomrzí. Tvrdím, že nič čo si zaumienime pre nás nie je nedosiahnuteľné. Možno práve preto mi Boh "fúkol do hlavy" talent na písanie. Niekedy Vás zabíja a niekedy zas poháňa ako motor toho najsilnejšieho auta. V rokoch 2009-2011 som pracovala pre FANKLUB ZUZANY SMATANOVEJ niekoľkonásobnej držiteľky ceny Slávik v kategórií speváčka. Keďže moje rodné mesto Banská Bystrica, je aj mesto básnikov mala som tú česť prezentovať v rokoch 2009-2013 moju tvorbu na podujatí „ARS POETICA NEOSOLIENSIS“ pod vedením básnika Miroslava Kapustu. Zoznam autorových rubrík:  Svet filmu - 2014Temná tvár módy (séria)Mars vs. VenušaMalé dievča v Prahe :)Moje meno je žovotMúza 2011APN - 2011RecenzieSvet okolo násSvet žienSlovensko aktuálnePsychológia na vlastnej kožiPoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Malé dievča v Prahe :)

„Malé dievča je v Prahe alebo keď sa sen zmení na realitu“

Kristen Luptáková

„Malé dievča je v Prahe alebo keď sa sen zmení na realitu“

Spomínate si na môj seriál „Malé dievča v Prahe?“ Ešte stále som ho nedokončila a verím, že teraz budem mať oveľa väčšiu motiváciu k písaniu ako kedykoľvek predtým. Stal sa totiž zázrak. O tom zázraku sa píše v knihách, rozpráva vo filmoch a šíra sa o ňom klebety. Ale sú tie klebety pravdivé? Čiastočne pravdivé? Alebo sú to naozaj len klebety? NIE! Je to naozaj možné a nie je to len „niečo o čom sa rozpráva.“ Proste sa jednoducho môže sať, že to dokážete! Prekonáte samého seba. Dokážete nemožné. Stane sa totiž.., že sa Vám splní Váš najtajnejší sen. Presne to sa stalo mne. Oficiálne Vám oznamujem, že „Malé dievča je naozaj v Prahe a tento krát, to nie je vtipná dovolenka ale vtipná a niekedy aj trochu smutná realita.

  • 16. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 265x
  • 0
„Malé dievča v Prahe“ 4. časť– Jesť, či nejesť? To je otázka...

Kristen Luptáková

„Malé dievča v Prahe“ 4. časť– Jesť, či nejesť? To je otázka...

Na začiatku bol jeden sen. Jeho záručná doba bola 10 rokov. Sen navštíviť Prahu. Chcela som ju ochutnať, ovoňať a obehať. Mať modriny, otlaky a zážitky. Nič neprichádzalo... Až sa jedného dňa stretlo ženské osadenstvo: Moja mama, jej kamarátka + dcéra a ja...Zdalo sa, že sa to neuskutoční až nakoniec...Jedna študentská internátna „dvojbunka", naše auto a mapa. Dámska jazda sa mohla začať a musím povedať, že bola plná smiechu. Nikto sa nestratil, nič si nezlomil a ani žiadna pokuta nás nezastihla. Aj keď... Ale o tom až neskôr... Nečakajte siahodlhé opisovanie pamiatok. Ide „len" o vtipné zážitky žien na jednej síce krátkej, ale nezabudnuteľnej ceste do Prahy :).....Prajem príjemné čítanie :)....

  • 22. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 281x
„Malé dievča v Prahe“ (3.časť –A zasa "len" turistky zo Slovenska:)

Kristen Luptáková

„Malé dievča v Prahe“ (3.časť –A zasa "len" turistky zo Slovenska:)

Na začiatku bol jeden sen. Jeho záručná doba bola 10 rokov. Sen navštíviť Prahu. Chcela som ju ochutnať, ovoňať a obehať. Mať modriny, otlaky a zážitky. Nič neprichádzalo... Až sa jedného dňa stretlo ženské osadenstvo: Moja mama, jej kamarátka + dcéra a ja...Zdalo sa, že sa to neuskutoční až nakoniec...Jedna študentská internátna „dvojbunka", naše auto a mapa. Dámska jazda sa mohla začať a musím povedať, že bola plná smiechu. Nikto sa nestratil, nič si nezlomil a ani žiadna pokuta nás nezastihla. Aj keď... Ale o tom až neskôr... Nečakajte siahodlhé opisovanie pamiatok. Ide „len" o vtipné zážitky žien na jednej síce krátkej, ale nezabudnuteľnej ceste do Prahy :)......Prajem príjemné čítanie :)....

  • 31. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 649x
  • 0
„Malé dievča v Prahe - II.“ ( Bolo raz jedno metro vo veľkom meste)

Kristen Luptáková

„Malé dievča v Prahe - II.“ ( Bolo raz jedno metro vo veľkom meste)

Na začiatku bol jeden sen. Jeho záručná doba bola 10 rokov. Sen navštíviť Prahu. Chcela som ju ochutnať, ovoňať a obehať. Mať modriny, otlaky a zážitky. Nič neprichádzalo... Až sa jedného dňa stretlo ženské osadenstvo: Moja mama, jej kamarátka + dcéra a ja...Zdalo sa, že sa to neuskutoční až nakoniec...Jedna študentská internátna „dvojbunka", naše auto a mapa. Dámska jazda sa mohla začať a musím povedať, že bola plná smiechu. Nikto sa nestratil, nič si nezlomil a ani žiadna pokuta nás nezastihla. Aj keď...  Ale o tom až neskôr... Nečakajte siahodlhé opisovanie pamiatok. Ide „len" o vtipné zážitky žien na jednej síce krátkej, ale nezabudnuteľnej ceste do Prahy :)......Prajem príjemné čítanie.... Linka na prvú časť:http://kristenluptakova.blog.sme.sk/c/317327/Male-dievca-v-Prahe-1cast-Ako-som-sa-tam-vlastne-dostala.html

  • 11. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 460x
  • 0
„Malé dievča v Prahe“ (1.časť – Ako som sa tam vlastne dostala...)

Kristen Luptáková

„Malé dievča v Prahe“ (1.časť – Ako som sa tam vlastne dostala...)

Na začiatku bol jeden sen. Jeho záručná doba bola 10 rokov. Sen navštíviť Prahu. Chcela som ju ochutnať, ovoňať a obehať. Mať modriny, otlaky a zážitky. Nič neprichádzalo... Až sa jedného dňa stretlo ženské osadenstvo: Moja mama, jej kamarátka + dcéra a ja...Zdalo sa, že sa to neuskutoční až nakoniec...Jedna študentská internátna „dvojbunka", naše auto a mapa. Dámska jazda sa mohla začať a musím povedať, že bola plná smiechu. Nikto sa nestratil, nič si nezlomil a ani žiadna pokuta nás nezastihla. Aj keď... Ale o tom až neskôr... Nečakajte siahodlhé opisovanie pamiatok. Ide „len" o vtipné zážitky žien na jednej síce krátkej, ale nezabudnuteľnej ceste do Prahy :)......Prajem príjemné čítanie....

  • 2. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu